25.5.13

xersei




Paula Bonet.

[nalgún punto desta última semana. na biblioteca de filoloxía. estudando]

O xersei quédache grande.
As costuras das mangas colgan á altura do peito.
A prolongación desa liña
coma un arpón atravesándote.
O colo ancho repousa nas clavículas.
Os teus ombreiros estreitos.
Debe ser quente ese xersei,
de algodón,
como unha prenda deportiva,
espertar un luns pola mañá.
Tes as fazulas vermellas e
os ollos cansos de estudar.
Eu podería durmir nese xersei, penso.
Podería criar estorniños sobre o teu abdome.
Rodar unha película sobre o teu abdome.
Aí dentro. Chove 
na película.
Podería escribir este poema e entón
o teu xersei sería gris 
como o silencio das bibliotecas.
Non me miras.
Eu a ti tampouco.
Só me gusta o xersei.
E o xeito no que acariñas o brazo esquerdo.
Máis nada.
Fronte ó portátil.
De calquera xeito ti nin me miras.
E o xersei podería ser un niño e
esta biblioteca chuvia.
Podería non volver verte nunca,
ó teu xersei.

Ningún comentario:

Publicar un comentario